BEZPROBLEMOWE ZWROTY I WYMIANY
Jako Konsument masz prawo do zwrotu zakupionego produktu w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Nie musisz podawać nawet powodu, z którego dokonujesz zwrotu aczkolwiek będziemy bardzo wdzięczni za taką informację - pomoże nam to poprawić jakość naszego serwisu.
Jak zwrócić lub wymienić produkt?
1. W pierwszej kolejności pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu.
2. Następnie wyślij produkt w stanie nie zmienionym w oryginalnym pudełku oraz z wypełnionym formularzem na adres:
PRINTOWN Michał Jasiński
ul. Sympatyczna 2/21
20-530 Lublin
3. Prawo do zwrotu towarów nie dotyczy indywidualnych, spersonalizowanych zamówień.
4. Koszt odesłania produktu ponosi kupujący.
5. Informacji na temat rozpatrzenia zwrotu bądź wymiany otrzymasz maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych.
6. W przypadku uwzględnienia zwrotu pieniążki natychmiast przelewamy na konto, a w przypadku wymiany natychmiast wysyłamy wskazany przez Ciebie produkt.
SZYBKIE REKLAMACJE
Bierzemy pełną odpowiedzialność za oferowane przez nas produkty.
Jeżeli otrzymałeś wadliwą koszulkę - błąd w nadruku, dziura w koszulce czy jakakolwiek inny defekt to oczywiście przysługuje Ci prawdo do wymiany lub zwrotu produktu. Staramy się oczywiście by nasze produktu w 100% spełniały Państwa oczekiwania, lecz jesteśmy tylko ludźmi i zdarzy nam się czasem coś przeoczyć :(
W przypadku wady naszego produktu nie wymagamy wypełniania żadnych formularzy, wystarczy tylko, że napiszesz do nas maila na adres info@printown.pl.
Wadliwy produkt wymieniamy natychmiast na nasz koszt - łącznie z kosztem dostawy. W przypadku zwrotu - od razu wysyłamy pieniążki na konto.
Wyślij nam wadliwą koszulkę na adres:
PRINTOWN Michał Jasiński
ul. Sympatyczna 2/21
20-530 Lublin